Fredag idag

Och jag har haft en fruktansvärt tung vecka. Men igår tror jag det vände, det gick som så bra på träningen och alla var glada. Maja har kommit en bra bit in i programmet, så sen kommer det sitta som smort:D Det var som en sten som föll från mitt hjärta då vi fick reda ut allting:D

 Isso i chin chin (gammal bild)

Idag blir det nog bara slapp som gäller. Måste städa lite grann, men sen så blir det TV och leka med Elma för hela slanten. Elma och Sara har bott hos oss i två veckor nu, det har varit jätteroligt;) Ikväll ska jag till Jonas och se film och käka godis, det blir nog också roligt:D

 Elma Badar

Jag har varit fruktansvärt dålig på att blogga, men ska bli lite bättre på det har jag tänkt.. Men man får väl se;) haha

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0