Freedag

och idag är man "ledig"... Det var ganska skönt, för jag har sovit dåligt inatt, trots min sömntablett:S Mardrömmar och åter mardrömmar.. I vanliga fall vaknar jag inte förens det är morgon, och det är jobbigt när man är jagad av en mördare, men inatt vaknade jag 1000 gånger, det var nästan lika jobbigt:P Men men, helg nu;)

I morgon blir det träning inför vårshowen i luleå, ååå vad jag längtar, har just kommit på lite dans som jag skulle vilja ha med, men vi får väl se hur det blir med den saken;) Idag har jag tänkt att jag ska träna lite att stå på händer, men inte på det vanliga sättet, utan man sitter på huk på marken, studsar till med ett jämnfotahopp, och liksom drar upp benen till handstående, det tränar hela kroppen.. Och det känner jag idag, för jag tränade det igår;D Det är jättekul.. Och vet ni? Igår var första dagen jag inte hade ont NÅNSTANS i kroppen, jag kan inte ens förklara hur skönt det var.. Dock får jag känna på det idag, men det gör inget:D Det var skönt att riktigt få träna igår hursomhelst;)

Ikväll blir det mys med familjen mest troligt, se så ska det låta och talang och sånt där:D LOVELY

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0