Jag är en farlig drake som sprutar eeeeld.

Elma och sara har farit hem, men ELLE har kommit!! Jippi:D Det var länge sen hon var hemma, så kul att se henne.. Hon har dock, som många andra, hamnat i sjukan. Hon låter sååå förkyld, men hon har ingen feber iallafall. Så det var ju bra

Vi har just vart över hos Albin och Hugo. Knäpp som jag var, så skulle jag lyfta upp Hugo på mina axlar, och du tror inte att jag råkar lyfta upp han rakt i en lampa... Shit alltså:O Jag blev jätterädd att han skulle ha gjort illa sig massor. Men jag hade tur.. Han var för koncentrerad av att äta på en pusselbit, så han märkte nog varken att jag lyfte upp honom, eller mejade in honom i lampan.. Jag säger då det, han och Albin är verkligen av samma skrot och korn, dom gnäller inte för småsaker kan jag säga dej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0