kolla in det här:

Vårat program som vi vann guld med:      http://www.youtube.com/watch?v=y88CZT_SpWw


Längtar så himla mycket till att få tävla igen:D Det är så himla kuuul!:)

Idag blir det ta det lugnt innan träningen, har så ont i hals+knä, så det blir mest TV-tittande;)

Hmm, tänk att vara Jack Sparrow, det skulle inte vara dåligt... Typ hur snygg som helst, pirat och duktig på att fäktas. Och inte minst, hur rolig som helst. Skulle gärna klä mig som honom hela dagarna, men då är det risk att man hamnar på psyket som a loonitick (ingen aning hur det stavas). Jaa, Jack är bara helt enkelt BÄST...Men tro itne att jag inte vet att han inte finns på riktigt, för så knäpp är jag inte (men jag vet faktiskt att han visst finns, säger bara att jag inte vet det eftersom att jag vill ha honom för mej själv).. Moahahahaha.... Jacke packe lingonstuga...

image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0