mmm sunshine

Så skönt att vakna upp till strålande sol. Precis när jag slog upp ögonen så hörde jag någonting på altanen som är utanför mitt fönster. Det lät som leksaksnycklar som slog emot varandra. Detta fick mig att dra slutsatsen att, antingen hade i-or våran katt roligt med en leksak, eller så var Sara och Elma på altanen. Jag hoppades på det andra, och tänk, när jag öppnade dörren så möttes jag av Elmas solskensleende. Snacka om lyckad morgon:D Synd bara att jag har varit så trött i veckan, men men, det gör inget när lilla Elma välkomnar mig på morgonen:)

Nu ska Elma sova, och jag ska gå ut på altanen och vara med hennes mor, sådetså;)

byee

image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0