oåååååo

jag längtar som tusan till SM, nu håller jag på att typ döööö. Jag vill bara dansa omkring hela tiden, men jag orkar inte för jag är för trött:S Tror jag ska dansa lite innan jobbet så att jag blir lite piggare, typ gå igenom programmet eller så:P Haha, snacka om att man kört igenom programmet många gånger, kan nog inte räkna dem även om jag skulle vilja. Men det roliga är att jag aldrig blir less på programmet, jag blir bara glad när jag hör låten, åsså vill jag dansa:D Jag är så glad att det börjar gå så bra. Stabiliteten i byggena blir bara bättre och bättre;D I helgen har vi träningsheld som består av måååånga timmar träning, det ska nog bli kul;D


Tjejer, till helgen sitter programmet som smort... Eller hur??!!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0