Tisdag idag

Ska på jobbet om en och en halv timma, måste snart äta mig någon lunch. Jag är så himla trött bara nu för tiden. Träningarna går dock suuuuuperbra nu för tiden:D Det är himla skönt, vi ska verkligen ge gäärnet på SM!!

Har börjat fundera på om jag kanske visst ska åka hem på måndagen istället för lördagen. Vill som fira med laget, även om vi skulle komma sist vill jag fira med laget att vi tagit oss dit och utfört vårat program så gott vi kunde;D

Dagens fundering:
varför tror folk på "spåtanten" som är med på montel ganska ofta? Någon i publiken kan säga, jag känner att någon är i mitt hus. Är det någon som vill berätta något för mig? Då kan den här tanten (som jag glömt namnet på, för att jag inte tål henne) säga typ.. Hmm, jag hör bokstaven A, kan det vara nått? Nähä, det kanske kan vara ett E?
- Jaaa, min morfar hette steven, och det namnet har två E'n, Är det han som är hemma hos mig.
- Jo, det 'är han, han vill bara berätta att han mår bra.

Ett annat exempel är om nån i publiken frågar om dens barn kommer få ett bra jobb i sitt liv
- Jo, hon kommer bli väldigt framgångsrik...

Vad sjutton, det där kan ju vem som helst komma på!! Jag skulle lika gärna kunna sitta där och säga att dens barn kommer bli världsberömd, och om det inte blir så, så har jag hunnit dö innan dom märker det, för att jag är äldre, och då slipper man stå till svars iallafall;P

Hon använder inte ens betänketid, utan hon svarar diterkt, något lurt är det då iallafall;Pimage47 Sylvia brown, det var så hon hette;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0