yeeeey

Jag har köpt en Juicy Couture-dress:D Eller rättare sagt beställt, så det är ett tag kvar innan jag får den, men jag längtar som tusan;) Ni som känner mig vet att jag helst jämt går omkring i mysdressar, och har elva stycken, men med denna dress har jag 12. Det är den dyraste dressen någonsin som jag har köpt, men den är såå snygg, och jag lär väl bara köpa en juicy en gång i hela mitt liv;) Jag längtar tills jag får den, och hoppas med hela mitt hjärta att jag kan ha den;)

Har haft träning idag, det var riktigt roligt. Jag lärde mig lite nya saker som tränar hela kroppen, och kul var det:D

Ska sluta sitta vid datorn nu tror jag, är himla trött:P Ska se days i morgon, nu är det faktiskt gode bra, för nu sitter marlena och berättar om alla mord, och sen får man väl veta motiven, och det är det jag har väntat på i typ ett år nu:P haha

Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0