åååh..

nu sitter jag igen och kollar på snygga mjukisdressar,.. Jag vill haaaaa!!! nuuuuuuu:P haha... Ääälskar dom.. Hängde upp mina idag i garderoben och märkte att jag har ganska tråkiga färger.. Det är typ bara svart, grå, rosa och rött... Hmm, inte så kul. Skulle vilja skaffa typ en blå, lila, grön.. M.fl. Vill haaaaaaaaaa=)

SKulle vilja ha massor pengar och bara köpa en massa snygga dressar från juicy couture och fler ställen där det finns snygga dressar. Tycker att det är så himla snyggt med dressar som har vingar på ryggen, GRYMT snyggt:)

Nåväl, måste försöka sova nu utan att tänka för mycket på cheerleading och snygga dressar.. Men det är ju såå svårt.

Får se om ja far till stan i morgon ich inhandlar nått. Har inte råd egentligen men om jag hittar nått billigt kanske det blir nån dress iallafall:P

Well well, VÄNNER väntar.. får nog bli den med Ross tänder ikväll, den är roligt;) haha.. Den som ändå fick ha så vita tänder:P

Godnatt världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0