allt

jag kan tänka på är om jag kommer få vara ledig onsdag eftermiddag, jag hoppas verkligen det. Det skulle vara  så himla bra om vi kunde fara och träna på tväliningsmattan, det skulle ge så fruktansvärt mycket:)

Jag längtar som TUSAN till Dm, men jag är samtidigt fruktansvärt nervös.. Vi måste verkligen vinna över någon för att ta oss vidare, och inget säger att dom är sämre, för vi har aldrig sett dem. Det enda jag kan säga är att vi förtjänar att gå till SM så hårt som vi har kämpat, och så mycket som vi fått stå ut med. Och det jag hoppas är att mina tjejer förstår att vad som än händer, om vi ramlar, eller om de andra vinner över oss, så ÄR vi vinnare! Så länge vi har gjort vårat bästa, gett all den attityd vi har, och visat domarna att vi älskar det vi gör, så kommer jag vara fruktansvärt nöjd!!

jag hoppas bara att ni känner likadant...

Kommentarer
Postat av: erika

åh, jag hoppas jag med att du får jobba på förmiddan, Och även om vi alldrig mer kommer att gå till SM så är vi bäst!

2008-02-20 @ 14:27:01
URL: http://erikapika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0