bäddat och klart..

Sen hamnade jag här igen som vanligt:P Känner för att ta kort idag, men batterierna i kameran är snart slut och jag vill ha kvar tills jag far till Elma;)

i skimrande brudräkt så vit som en snö, går djurtämjarns dotter en blomstrande mö. Hon tvingats att giva en främling sin hand, i morgon går färden till främmande land.

Vet inte riktigt hur det känns idag, det är ju kul att det är helg och att jag ska hälsa på Sara och så.. Men jag känner tyvärr att jag är på den där gränsen hela tiden. Inget får hända som ens är liite dåligt, för då kan det bli jobbigt. Får hoppas att nått som är riktigt kul händer istället, så jag kanske blir åt det glada hållet istället.

Here I am, can you send me an angel.

Nu måste jag gå och käka nå frulle för att överhuvudtaget ha chans att orka dagen.. Men jag hatar att äta, för jag vet inte vad jag ska äta... Får väl bli varma mackor, det är gott;)

Kommentarer
Postat av: dagobert

du verkar va en trevlig tjej ;)

2008-02-08 @ 20:03:35
URL: http://dagobertsnygg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0