bow and arrow...

jag vill vara vig!! Tänk att hur lätt som helst kunna sätta sig i spagat eller split, eller dra upp benen till öronen när man känner för det. Konstigt nog så känner jag för det ibland:P haha.. Det är väl en cheer-skada skulle jag tro. Dock blir jag inte vig nånsin. Jag har ju inte kunnat stretcha ordentligt på grund av min sträckning jag har haft.. men nu ska jag börja om igen, och jag ska inte vara så knäpp som dom tre andra gångerna jag har sträckt mig.. att jag aldrig lär mig av mina misstag:P haha... Nu ska jag gå och värma upp och stretcha lite:P måste nog ta av mej jeansen då, bäst att ta på sej mjukisbyxor;)

image26 jag vill kunna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0