days

of our lives.. Den ständigt pågående serien.. Haha, den har hållt på sen tyo 67 eller vad det nu var, och vissa skådisar är forstfarande kvar. Snacka om att jobba heltid;P haha...

Kom igen nu dough, säg det till polisen, NUUUU!!!

efter days måste jag käka lite. Tror jag ska rita och  sy lite idag. Ska sköta Maja klockan 12 och hämta erika halv två, sen ska jag till stan och söka spankysar til laget, och käka med några tjejer, åsså sen blir det träning i tre timmar, och sen årsmöte... känns som en lite för späckad dag för mig egentligen, men så länge jag gör något slipper jag tänka.,

är nervös, i morgon gäller det.. det jag alltid varit så rädd för...


Kommentarer
Postat av: linda

lycka till imorn gumman!!!

2008-02-11 @ 16:52:27
URL: http://lili86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0