DM på lööördag:O

Och jag har så himla ont i mina leder.. Jag hoppas verkligen att det blir bättre, annars får jag bara bita ihop och klara mej igenom programmet, och sen ha ont. Dock gick programmet klockrent första gången vi körde det igår, så jag är inte rädd att vi inte kommer sätta det,  det kommer gå suoerbra:) Men däremot har man ju ingen aning om hur bra våra motståndares program är, eller vad domarna kommer tycka, hoppas verkligen att vi har ett bra program i andras ögon;)

Nu ska jag och jobba om en kvart ungefär, och sen blir det träning igen:) I LOVE IT;) Får dock ta det lugnt så att jag inte kejkar kroppen:P

Kram hejdååååå<3

Kommentarer
Postat av: linda

LYCKA TILL PÅ DM!!! ja håller tummarna

2008-02-29 @ 01:31:53
URL: http://lili86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0