Doc?


Såklaaart att det är doc som är mördaren. Shawn D har ju sagt det förr, och nu såg du ju att det var hon. Men jag lovar att när han konfronterar henne om det är hon, så kommer hon säga nån jäla försklaring som lättlurade John Black går på.. Det skulle inte förvåna mig...

Dough är död nu iallafall. Och han skrev dessutom en lapp med sitt eget blod där det står MARLENA, så dom måste ju fatta att det var hon. Men frågan är om dom ens kommer hitta lappen. Haha, nu längta jag tillochmed till i morron för att se days:P

Nu har jag sytt runt alla delarna och klippt ut dem, åsså har jag stoppat själva kroppen.. Alltså på elefanten, inte på mig:P Får se om jag gör mer idag eller inte.

Nu är jag så himla trött så jag kommer somna om jag inte gör nått, jag skulle vilja fara till stan typ nu för att inte somna, men jag väntar en stund till dock.. Tror det är bäst.

Ska vila en stund iallafall,..

zzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0