Empty rooms

Vilken jäkligt bra sång. Och vilken pipa Sanna har!! Jag blev nästan tårögd när hon sjöng den, hon är verkligen bra. Jag tycker helt klart att låtarna som gick vidara var rätt låtar. Det var exakt dom låtarna som jag ville skulle ta sig vidar också. Bäst var Carola & Andreas, Sanna Nielsen och Rongedal... Jag tycker att carolas låt var värd en finalplats, men det faktum att alla trodde det gjorde det roligare att hon kom till andra chansen. Men därifrån får vi hoppas att dom kommer vidare, för låten är ju bra.
Tvillingarna visste man ju sedan tidigare att dom var bra, jag tyckte även att det hade riktigt rolig dans:P haha.

Nämen, för att tala klarspråk: bra finalister

Dock var det ju många låtar som verkligen sööööööög igår... Vad ville den där ryska tjejen, eller pizza-låten som ändå tog sig rärr långt? öörs det var ju nästan värre än christer sjögren förra veckan. Men de blev ju utslagna iallafall.

Jag skäms att säga det, men jag tyckte faktiskt att Alexander Schöld var tillockmed lite bra igår. Jag som hatar han hur mycket som helst, men han brukar bara sjunga meslåtar, så det här var ju roligt för en gångs skull... Han var faktiskt bättre än Ola tycker jag.. Haha, kan inte fatta att jag säger det. Men jag är inte ett så stort fan av Ola heller, så det jämnar väl ut sig... Hur som helst så tog han ju sig inte vidare, men, bra jobb alexander!!:P


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha! What? snackar hon skit om våran största idol krille?? Med sitt charmigaste leende och djupa stämma! Haha, så kul när vi städa lägenheten å hörde Christers religiösa låtar:) Ja dör så kul!

2008-02-20 @ 18:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0