frulle väntar

Japp.. min mage låter wrrrrroooooooaaakrrssssss nu, så det är nog ett tecken på att jag är hungrig. Måste upp och käka frukost, men vaaad??:P det finns en massa mackor, fil, kräm pålägg och mycket mycket mer, men varje morgon har ajg problem att äta för att jag på nått konstigt sätt känner att det finns ingenting. Vilken lögn egentligen, men det är väl bara så det känns. Måste iallafall käka typ nu, men nu börjar 8 simple rules på trean, och det är ganska bra... Hmm, frukosten kan nog vänta ett tag till tror jag;)

Nu låter magen ännu mer.. måste nog gå och göra frukost i reklamen;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha, min mage låter typ också så när jag är hungrig! ha en bra dag.

2008-02-17 @ 09:40:42
URL: http://Angelicahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0