gårdagen

var en av de jobbigaste dagarna jag någonsin upplevt. Skulle egentligen börja tre, och hade tackat nej till ett jobb för att jag mår som jag mår just nu. Trodde att jag skulle få sova, hade fått en sömntablett och halv nio kom mamma in och sa att dom ringde från dagiset där jag brukar jobba och vill att jag ska komma så fort som möjligt och jobba till ett, sen fara hem för att fara till fritte och jobba två timmar senare.. Jag klara ju inte av att säga nej tyvärr, trots att jag kände att jag hade en dålig dålig dag. Så jag for dit.

Väl där trodde jag aldrig att jag skulle klara dagen, jag var så hemskt nere och var tvungen att uppsöka toaletten flera gånger för att jag höll på att börja gråta utan anledning.. JAG HATAR DET!! jag vet inte vad det är med mig, jag är så rädd...


Jag for till Sara och grattade henne på kvällen efter jobbet, och då började jag må lite bättre.. Älskar er tjejer, ni är BÄST!!!

image17

Tycker om dej sara=)

image18Tycker om er också<3

Kommentarer
Postat av: Saris

Jag tycker om dig oså petris

2008-02-07 @ 16:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0