ge mig en halstablett

min hals gör fruktansvärt ont.. Vill inte bli sjuk nu, för mycket som står på spel.

Dough kommer med största säkerthet dö idag, Marlena är på krigsstigen..Jippi,jag tror han är den nionde som ska dö, och då kommer Marlena åka fast.. Det vet jag:P

Måste vika lite kläder och städa undan på brudkistan, sen kommer mitt rum se städat ut igen. Jag har så litet rum att jag bara behöve bädda sängen så ser det genast mycket mer städat ut. Men damsuga HATAR jag, tror dock att det är väldigt behövligt just nu. Men idag blir det nog inte. Blir mest vila idag tills det är dags.. Jag vill inte bli sjukare..

SKa iallafall till Elma efteråt, det blir kul, då blir jag alltid glad:D

Min familj är bäst, dom tar så bra hand om mig, och är så förstående. Utan er skulle jag alldrig klara det här. love you, hoppas jag en dag slipper vara en sådan börda..

Dags att vika kläder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0