Gick ut

För att sopa av Pumba, och märkte att det var ganska härligt ute, dock hade jag ju en mundering som hette duga, men ändå Efter avsopningen så kände jag att det var lika bra att jag tog mej en promenad när jag lika var ute, så det gjorde jag.. Det var jätteskönt, men härliga tider vad det blåste!!! Det gick så bra att¨gå för jag hade medvind, så jag näst intill flöög fram:P Men när jag var påväg tillbaka så var det inte så kul längre... Motvind nå fruktansvärt, och det är väl inte så farligt egentligen, om det inte vore för mina hemska ÖRON, dom får alltid ¨så ont:S Jag skyller allt på pappa, för det är han jag ärvt typ hela mig av:P

Nu måste jag duscha så att håret får torka innan ja ska ut och till stan igen, vill inte riktigt förvandlas till en istapp:P

every breath we drew was hallelujah

image12
-Jag hatar att frysa, därav den varma munderingen;)

Kommentarer
Postat av: eW

snyggpetra ;);)

2008-02-06 @ 22:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0