God morgon lördag

Idag är jag såå himla dåsig och trött i kroppen, som att jag inte har sovit någonting alls, men det har jag. Det är bara det att jag bl.a. fått nya sömntabletter av läkaren, och därför kan det hända att jag äntligen fått sova hårt, och därför blir det som det blir, eller så är det helt enkelt så att jag kommer vara såhär dåsig varje morgon.. Vi får väl se, hoppas det fungerar att bygga iallafall...

Och på tal om att bygga, så har vi träning från 10-16 idag:D Det ska bli skoj, bara jag kommer igång ska det nog gå bra;) Precis en veckan kvar till DM:O GOSH jag är redan hur nervös och taggad som helst, må allt sitta nu! Jag skulle få ett sånt lugn om alla byggen skulle funka idag, ni kan inte förståo!!

Blir Party ikväll med tjejerna, och den här gången ska det bli av:D Å vi ska ha såååå kul:)

Kommentarer
Postat av: lovisa

god morgon, och hoppas du får en bra dag!

2008-02-23 @ 08:11:47
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: linda

AAHH!! va säger ulvingeträffen på pentan igår?? haha

2008-02-24 @ 12:24:36
URL: http://lili86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0