"god"morgon

Happ, så var det morgon igen, och jag är tröttare än jag var när jag gick och la mig. Jag låg i min säng, var världens tröttaste, men somnade inte.. Jag låg och vred och vände på mig, såg TV, skrev, spelade spel på mobilen, till klockan fyra då mina ögenlock äntligen bestämde sig för att slås igen. Somnade kanske en kvart senare. Då tänker man såklart, att om jag somnar så får jag sova länge på morgonen, men ni tror inte att jag vaknade 08.15 iallafall.Jag vill ju sova!!!!!!!!

Nu hoppas jag bara att jag kommer få sova inatt, kan hända att jag var för uppspelt av helgens träningar och så, får hoppas att det bara var det. Jag har ju knappt sovit något på hela helgen känns det som.. Jag fattar inte varför jag inte kan sova när jag är så himla trött hela tiden, jag sover inte på dagarna trots att jag sannerligen skulle behöva det, men just för att jag ska få sova på natten, åsså gör jag ändå inte det.

Jaja, jag hoppas bara att dagen kan bli bra, trots att jag är trött. Jag behöver kanske inte göra så mycket, bara ta det lugnt och försöka må bra.

image24

Alla lampor släcks
Det blir tyst
Alla somnar
Natten är här

Mina lampor är tända
Tystnaden skriker i mitt huvud
Jag är trött, men kan inte sova
Natten är här

Alla drömmer vackra drömmar
Vissa snarkar, andra pratar i sömnen
Alla uppskattar vilan de får
Natten är här

Jag tänker jobbiga tankar
Jag snarkar inte, men säger fula ord om mig själv
Jag får ingen vila, självhatet växer
Natten är här

Mina ögon svider
Min kropp är tung
Gråten av utmattning står mig upp till halsen
Ögonlocken är tunga
Sömnen infinner sig mer och mer...

... morgonen är här, dags att vakna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0