Godnatt världen

Nu ska jag snart sova. Väntar bara på att mamma ska komma hem och ge mig en insomningstablett.. Sitter och ser på vänner som vanligt, och i morgon kommer min crubs-film:D Läängtar;)

Ska till Sara och Elma i morgon, som vanligt kanske ni tänker, men det är typ det roligaste jag vet:P haha, det är så att sara fyller år på lördag, och jag vet inte om ja hinner fira henne eftersom att jag kanske har träning då, och jag vet inte vilken tid mamma och pappa ska dit.. Blir nog att bli med nåra tjejer från laget lördag-kväll...Det blir lugnast så:)

Tack! Du har ingen aning om att jag menar tack till dig, och du kan inte ens ana varför.. Men tack iallfall... Jag syns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0