gosh..

. jag är såå himla trött. Har just sovit en timma, det var skönt. Elma och Sara har varit här idag, och dom gör mig som sagt alltid glad:D Är sjukskriven den här veckan, och jag kommer få träffa en läkare som ska sjukskriva mej längre sen också. Är faktiskt riktigt skönt att bara ta allt i sin egen takt och inte behöva stressa, och bara koncentrera sig på att försöka bli bra igen.. hoppas hoppas...

Hon var då iallafall jättetrevligt, så nu känns det bättre med det där.. Dock vet jag inte om det kommer fungera, men jag hoppas på det. Ska verkligen försöka. Har dessutom fått tre böcker jag ska läsa som ska hjälpa mig en bit på vägen, två stycken av Sara och en av Elle, den jag fick av elle är skriven av Kay Pollak, och han tycker jag ju om så;P

Har inte bloggat idag för att jag varit så trött och typ bara legat och vilat med Sara och  Elma hela dagen, det har varit behövligt..

snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0