Grekisk pyttipanna

ska vi äta till middag idag:D Det är såååå gott;)

Haha jag kommer nog svälla upp till en ballong en "vacker" dag, så mycket som jag äter. Kan inte hjälpa det dock, god mat, snacks och sötsaker är det bästa jag vet, och då är det så.. Skulle aldrig kunna välja bort så mycket gott. Blir jag en ballong får jag väl börja tänka på det, men just nu är det inte så aktuellt. Dock tror jag att jag nästa vecka ska göra så att jag inte får köpa en massa saker på vardagarna, men att jag får äta om det bjuds. Men på helgerna får jag köpa också;P haha...

Var just och dukade till mamma, trodde att maten var färdig då, men då sa hon att de var kvar en kvart:S Jag som blev så sugen och hungrig.. Hååålll ut:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0