Groupies, vad menas?

Seriöst alltså, jag ser på Carolina Gynning nu som är på jakt efter groupies.. Vad vill dom? Ha sex med kändisar, och det tycker dom är så himla coolt. Jag tycker att det är himla hemskt, ungefär som att vara prostituerad. Man kanske inte får pangar för det(?), men man blir helt klart utnyttjad. Jag tycker det är hemskt, och undrar om de verkligen tycker att det är ett värdigt liv.. Men det lär man väl aldrig få veta..

Hursomhelst, jag skulle då inte välja det;P

Ikväll har jag och Erika varit ute och gått, bara en halvtimma, men det är skönt, så det räcker;) Sen har jag varit duktig och stretchat:) Sen jag sa att jag skulle stretcha varje dag, så har jag gjort det alla dagar utom en:D DUKTIGT!!:) hehe..
Dock har jag inte tagit mej nå längre typ, för jag får typ träningsverk av det, så jag kan inte ta mej längre varje dag, men tillslut vänjer man sig säkert;)

Sen ska jag och erika se en ny serie som börjar på femman, och sen scrubs, sen dags att sova..

Tror inte jag skriver mer;)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha jaaa va säger grupies? Ja fattar it grejen

2008-02-19 @ 21:38:51
URL: http://lili86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0