Guten Morgen

Alla hjärtans dag idag.. Vet inte riktigt vad jag tycker om det. Grattis till er som har någon, men för oss andra är det ungefär som julafton. Det är en tid på året man ska komma ihåg att man är ensam och inte har någon att dela dagen med. Det är bara en komersionell helg som affärerna har kommit på för att sälja mer saker.

Jag säger som Jakob i The Voice. Varför ha en dag på året då man ska visa kärlek, tänk så mycket bättre om man visade kärlek varje dag istället, och överaskade sina nära och kära någon gång per år istället, då man inte förväntar sig det. Jag kan nästan lova att det skulle bli roligare att överaska någon som inte antar att dom ska bli uppvaktade, för det tror jag många gör på just alla hjärtans dag.

Tur iallafall att jag har min familj, mina vänner och mitt lag, men jag tycker man ska tänka på dem som inte har någon alls att dela dagen med. Jag tycker inte man behöver en dag till där man kan gnugga ensamheten i ansiktet på dem...

Nåväl, älskar er allihop, ha en bra alla hjärtans dag, nu när den ändå finns...;Pimage31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0