har hämtat

Erika nu, jag har skötit Maja och jag har hunnit rita lite. Kommer inte hinna sy nått idag som jag hade tänkt, men det gör ingenting. Däremot ska jag dra till stan nu och träffa Becca, och där vid fyra-tiden ska vi käka nåt.. Undrar vad det blir;P Säkert nånting gott:P

Vi ska ha groupstunt idag, jag måste lära mig att cradla rätt, får hoppas att det kommer gå bättre och bättre för varje gång. Det är det med att "svanka" som jag har så svårt med med min rygg, och sen vågar jag inte riktigt lägga mig bakåt. Har säkert med det att göra. Men det kan ju bara bli bättre, så vi får hoppas att det blir det också:D

Dags att dra ut på stan nu i min äckliga skepnad,..

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0