hemma igen..

Jobbade till sex, kom hem, böt om for och tränade och nu sitter jag här.

Träningen gick JÄTTEBRA=) Dock sitter inte min liberty så bra, men det ska bli bättring på det... Det var ju ett tag sedan jag byggde med min grupp;) Längtar som tusan till på lördag, och jag känner mej faktiskt riktigt glad.. Kan inte säga så skönt det känns att säga att jag känner mig glad, och faktiskt mena det.. Hoppas det är så hela helgen;)

Melodifestivalen på lördag, som jag bara äälskar. Trots att jag tycker det har tappat sin glans lite så känns det ändå som att jultomten kommer varje år som det är, hoppas att det aldrig slutar.. Roligast kommer det bli att få höra E-type och Kicken i samma låt och Amy Diamond blir också ganska rolig att höra, och se vad det hittat på till henne för låt.. Linda Bengtzing är ju aldrig fel hon heller, tror hon skulle vara med i år:D Henne tycker jag verkligen om:D

Nu måste jag gå och käka eftersom jag inte fått i mig middag än...

Have it good;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0