Hungrig

nu... Har överlevt dagens jobb, och det gick tillochmed ganska fort, så det var skönt:)

Elle var inte hemma när jag kom hem, så jag undrade vars hon var. Fem minuter senare kom hon hem med Albin i släptåg, VILKEN lycka!!!:)

Nu väntar jag på att Elle ska laga god mat som jag  sen ska äta upp.. Är såå himla hungrig nu;) Jag som hade tänkt börja mitt nya liv, men jag tror att det blir så att den här veckan får jag lova mig själv att gå ut och gå iallafall två gånger, och sen nästa vecka kan jag försöka att inte äta lika mycket sötsaker. Men som sagt, i veckan blir det koncentration på promenaden;)

Ska gå och vara med gullealbin nu:)

Kommentarer
Postat av: Erik

svar: Jo, smaken är som baken!
Ha det bra!

2008-02-19 @ 16:17:13
URL: http://anothermanicmonday.blogg.se
Postat av: Anonym

du va säger du om 35 på du vet va? ;P

2008-02-19 @ 21:36:00
Postat av: Anonym

de va ja som skrev de förra så du fattar

2008-02-19 @ 22:03:23
URL: http://lili86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0