I knew it..

Belle hörde inte vad hon sa, som jag förstod-- Också säger hon, I know what's wrong with you... Sen blev det cliffhanger förstås så jag väntar fortfarande på fortsättningen... Jag pausar i mitt skrivande för att invänta fortsättningen av Belle:

Jaha, Belle skyller på sig själv för att hon bad hennes mor, kära DOC Marlena Evans, göra en profil hur en mörderska skulle vara. Sen när Marlena säger typ att hon har mördat alla, säger Belle att det är hennes fel att hon säger så, för att Marlena var tvungen att tänka på hur man tänker som en mördare om man ska göra en profil.. Hmm, låter ganska krångligt, men hursomhelst fattade inte Belle att Marlena var mördaren.

Nu är John där, hoppas han konfronterar henne nu, men knappast...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0