Lördag idag...

Det är morgon och jag har hunnit stiga upp och käka frukost.. Idag blir det att städa lite, fara till stan, fika hos syster Sara, träning och sen fara hem och ruttna framför TV'n med min lillasyster. Jag skulle egentligen vara med några tjejer från laget, som jag sett fram emot, jag skulle ju inte få vara hemma eftersom att Erika, min lillasyster, skulle ha nån sorts fest med sina kompisar, men nu blev hon sjuk, så jag känner mig nästan tvungen att vara hemma med henne, tycker synd om henne om hon skulle måsta vara hemma själv och må dåligt en lördagkväll, och mamma å pappa ska bort, så... men men..

Måste gå och plocka bort från kökssoffan, mamma ropar.. Alltid dessa lördagar, de är nästan alltid värst, för då ska alltid mamma städa och då är det en massa tjat, och inte en lugn stund...

Bäst att gå nu så att mammas "wain don't pop";P

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0