Måndag morgon

igen.. haatar måndagar, förutom att det är träning då;)

Vaknade av telefonen i morse, skulle få jobba extra i hemmingsmark idag, men tyvärr har jag ett viktigt möte i stan klockan ett, och tidig träning så jag var tvungen att tacka nej.. Känns dumt, och man behöver ju pengar, men jag hade aldrig orkat jobba idag heller, har sovit så dåligt inatt:S

Nu sitter ja å ser på den manlige oprah, MONTEL. Är inte speciellt förtjust i det programmet, men det är alltid nått att se. Just nu är det om par som blivit utsatta för adoptions-bedrägerier...

Jag kan inte förstå hur någon kan göra så mot andra människor! Ett par som inte själva kan få barn, men vill mer än någonting älska och ta hand om ett barn, blir lurade så det tror att de ska få adoptera ett barn  och betalar en massa pengar, men i slutändan fanns det aldrig något barn.. SÅ HEMSKT!!! Det måste ju kännas lika jobbigt som att ett barn dör eller att man får missfall. Det är människor som plötsligt blivit föräldrar och tror att det finns ett barn som är deras, som dom ska få älska. Men sen är det bara någon som lurat dem. Inte nog med att de "tappat" ett barn, de har äver betalat hundratusentals kronor för att få bli föräldrar.. Jaa, som sagt, jag KAN inte förstå hur vissa männsikor är funtade!!!

Jag är hungrig, så nu ska jag gå och äta frukost;)

Trääning ikväll, nlängtar ihjäl mej=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0