Montel

tror verkligen att han är den manliga Oprah.. Do I've got news for you??
Han är inte i närheten lika bra som henne!! Jag tycker bara han ser ut att verkligen försöka ha medlidande, men har inte det. Det är bara ett skal, i mina ögon iallafall. Sen har han dom sämsta skämten, och vissa saker tar han direkt från Oprah.. Haha, det är ju skrattretande.

Dock, det som är "bra" med Montel är att han aldrig har program där han bara ger bort en massa saker.. Vad jag vet iallafall. Det tycker jag är så fruktansvärt tråkigt att se på. Bara en massa saker som ges bort till publiken. Jag tycker det är intressantast när hon pratar om världsproblem, eller med personer som haft ett dåligt liv men som klarat av att vända tillbaka. Och när det är artister och skådespelare som jag känner till.;P

Måste bädda sängen nu och sen ska jag ta mej en snabbdusch och klä på mig.. Tror jag tar på mej tränignskläderna direkt, annars måste jag ju byta om sen;)

Time to go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0