Morgon igen

och jag sov faktiskt ända till nio i morse:) Skönt var det, för jag sov i stort sett hela natten, vaknade bara några gånger men somnade om ganska fort... Nu ska jag bädda min säng och städa lite, sen ska jag till Sara och Elma i stan, åsså ska vi ta oss en promenad, det ser himla härligt ute, så det blir säkert skönt=)

Jag vill köpa en mjukisdress idag, så vi får se om vi tar oss en promenad till cubus idag eller nått. Gör vi inte det är det nog lika bra, för egentligen borde jag inte köpa fler. Räknade mina igår, har elva stycken.. I mina ögon är det inte så många, och inte i mina öron heller, men mamma tycker att det är helt klart nog.. Men samtidigt är det typ bara det jag använder, och alla andra människor har fler än elva klädesplagg, så om man ska tänka så så är det lugnt:P men samtidigt så har jag ju andra kläder också, så det är svårt;P haha...

Nu ska jag iallafall bädda sängen och sätta i motorvärmaren.

image22

Idag kör jag på en silver/svart mjukisdress;)

Kommentarer
Postat av: saris

fan va snygg =)

2008-02-08 @ 18:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0