runaway...

Såå, nu har man käkat. Måste lägga in lite tvätt i mammas tvättmaskin, har som lovat att göra det. Väntar bara nu på att motorvärmaren ska värma upp min bil så att jag kan fara, det skulle vara skönt att komma iväg.
Tror jag ska bjuda Sara på lunch, skulle vara gott att äta ute, och hon är så snäll med mig, så det är det minsta jag kan göra egentligen..

Det kliar, det kliar, sluuuuta klia!!!

Som sagt, ska till stan, och under tiden jag är där kan jag inte blogga nått. Inte för att det gör nått eftersom att det inte är typ nån som läser min blogg, men det är kul att skriva iallafall;) haha..

över och ut

Kommentarer
Postat av: saris

jag läser din blogg =) hihi

2008-02-08 @ 18:15:55
Postat av: Erika

jag läser din blogg ;)

2008-02-08 @ 19:35:03
Postat av: linda

du vet väl att jag är din trogna läsare ;P
love you!

2008-02-08 @ 20:01:44
URL: http://lili86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0