schitzo??

Aa, kanske man är det ändåå.. Vissa dagar mår jag fördjävligt och bara vill lägga mig under jorden och aldrig komma upp igen, men vissa dagar, som idag så mår jag mycket bättre. Idag är det helt acceptabelt att leva, och jag tillochmed städar lite i mitt förfallna rum..Kanske det har att göra med att jag pratat med min underbara syster Sara som förklarar lite för mig, hur det känns för dem som tittar på och inte kan göra något, men som alltid finns där när jag behöver dem.. Vi kom även överens om att jag ska fara och hälsa på henne och Elma i morgon=) LYCKA!!

snälla låt mig orka leva hela dagen idag..

Nu ska jag fortsätta städa lite, sen ska jag börja med min skräpbok;)

image20

Kanske man är lite schitzo iallfall.. Men jag är glad att jag iallafall ibland får le på riktigt och faktiskt känna att jag lever, och inte går omkring som en vålnad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0