Silver

Blev det för HIF i domarcupen... Bra jobbat grabbar, det var ni förtjänta av.. Skulle ha vart kul med guld såklart, men silver är inte alls fy skam.. Alla matcher vann dom, finalen vann dom inte, som ni kanske redan räknat ut;)

Åååh, ääälskar fotboll, och särsklit när det går så här bra för mitt lag:D

För övrigt har vi hälsat på Elma idag, och köpt ett nytt game-cube spel och en dosa, så i morgon ska vi lira monkeyball 2=)

klockan är nu 01.11, och jag har just kommit hem från kuppen. Är ganska uppe i varv, men måste försöka sova:P

Resten av helgen ska iaf bestå av barnpassande, och det är bland det bästa jag vet, så det ska nog bli kul:D

GODNATT

HIF i mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0