sitter hos sara

mätt i magen som tusan. Har just fått fisksoppa, och det var GOTT=)

Nu är det gjort. Det var inte alls så farligt, faktiskt ganska skönt. SKa vara hemma den här veckan, och sen är det 25% som gäller. Kommer säkert lösa sej det här:)

Elma sover, så jag har ingen att gulla med, men det kommer nog gå bra, hon vover säkert bara en halvtimma ungefär:D

När vi far hem härifrån har mamma lovat mig att vi ska till kioskpiraten och köpa salta lakritspengar. Ni vet kanske att jag varit på jakt efter sådanna sedan förra måndagen. Ställen de inte finns på ör Ica Kvantum, Coop, statoil i hortlax oxh statoil i stan. Men då kom någon på den briljanta iden att det borde finnas på kioskpiraten, det är ju trots allt piratpengar;)

hoppas hoppas hoppas

Kommentarer
Postat av: Erika

jag är denna smarta någon :D

2008-02-12 @ 18:08:32
URL: http://erikapika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0