ska stretcha varje dag

från och med nu fram till SM har jag tänkt. Åtminstone försöka, men det har hänt att jag sagt så många gåner förut, men nu ska jag verkligen försöka stretcha iallafall lite typ när jag ser på TV och så:D Har börjat idag, är gode långt ifrån både spagat och split, men det är en början iallafall. Jag ska ta kort varje vecka så jag blir motiverad att komma längre ner varje veckan. Har tagit kort där jag är nu, så får jag ta kort varje vecka och se om det är någon skillnad. Varje gång jag tar kort ska jag har på mig cheer-byxorna så att det blir samma material varje vecka:P

Nu ska jag bli VIIG!!

Bilder på hur ovig jag är just nu:

image27Spagat

image28 Split

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0