Tisdag

och jag ska jobba idag.. Var ju sjukskriven hela förra veckan, så det blir intressant att se hur det går att jobba idag. Är bara tre timmar, så det känns ganska bra. Börjar halv ett, så jag hinner ta det lugnt och andas, och försöka att inte stressa upp mig som jag lätt gör. Samtidigt vet jag ju hela tiden att jag ska jobba, så då trycker det ändå över bröstet så att jag får svårt att andas, för jag vet ju inte hur det kommer gå. Jag vet ju att barnen där är så snälla och att jag trivs där, det är just bara före jobbet det känns så tungt.  Men jag ska nog klara det:D

På torsdag blir det läkartid, och jag har fixat det med jobbet, så det är iallafall skönt, jag får jobba fyra timmar extra under sportlovet, så pengarna försvinner inte. Problemet är bara att vi skulle få träna med Luleå cheer and dance under lovet, och jag hoppas verkligen att det kan lösa sig, så att jag kan få jobba någon annan dag än onsdag.. Kanske köra ihop två heldagar måndag och tisdag, så har jag resten av lovet ledigt, och kan fokusera på träna istället. Skulle vara så bra att få träna i luleå på onsdag.. håll tummarna att det går!!

Måste käka frulle nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0