Torsdag

idag igen.. Snart är det helg:D Det är bara synd att helgen börjar lika fort som den slutar, sen börjar vardagen igen.. Ska inte ta nått jobb i morgon om jag får det, jag orkar helt enkelt inte mer, vi får se hur det går i fortsättningen. Ska ju äntligen få hjälp, så vi får se hur det blir då, om jag blir sjukskriven eller om jag måste fortsätta kämpa. Allt beror väl på hur mycket jag vågar dela med mig...

Ligger i sängen nu, börjar 14.00, sköönt. Dock känns det som att jag har en del "måsten", men jag ska försöka strunta i dem. Jag ska städa rummet om jag känner att jag orkar och vill, då brukar det fungera bättre.

Bloggen fungerade inte igår tyvärr, så jag kunde inte skriva något då.. Får skriva idag istället då;)

Träning ikväll, ska bli kul. Brukar vara så glad efter träningen så det är ju himla skönt...

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0