tröööttt

men snart är det träning, så då ska jag nog vakna till iallfall...

Men snacka om att en helg går fort!!!! Seriöst känns det som att en helg består av en enda dag, och vissa helger bara nån timma.. Jag kan inte förstå att det går så fort! Även om jag är ledig och veckodagarna så känns det inte samma sak som när det är helg, för på veckorna är det som ångest ändå eftersom att man vet att man borde göra nytta... Men men, det finns inte nått att göra åt den saken, bara att man får göra det så bra som möjligt när man är mitt i det.. Men man är verkligen aldrig utvilad efter en helg, men det får man skylla sig själv för;)

Well well, träning snart, finns det nått bättre?? KNAPPAST..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0