Varför är det så seegt?

Jääla days of our lives, det händer ju aldrig nått. För några dagar sedan sa jag att jag var så glad för att dough äntligen skulle mördas så att det blev den nionde, och då ska äntligen Marlena åka fast. Idag har man hela tiden anat att det ska hända, också slutar det just när han ska döö.. Well well, antagligen dör han klockan ett idag istället då. Dööööö...

Jag tror jag ska börja sy en elefant idag, den kommer ta ganska lång tid, så det blir knappast färdig eftersom att jag ska se days klockan ett, och sen ska jag och träna klockan sex. sen är det så att jag får ganska ont i huvvet när jag sytt ett tag;P

Dags för elefantsyardags..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0