you and me together..

God morgon. Idag är det fredag, en härlig dag. Jag har kunnat sova trots mitt kliande öra och min förskylning, tror tillochmed att det är bättre än det var igår med den. Får väl se när jag stiger upp hur det känns.

Dagens "schema" ser ut såhär:

Orka stiga upp
Bädda sängen och städa till i rummet som jag gör varje dag
Duscha
Klä på mig
Fara till hortlax 11.00 och ta en massa prover (får inte äta frukost innan, jag som är så hungrig)
Dra till stan
Hälsa på Sara och Elma, ge sara present:D
Kanske hjälpa Sara att baka
fara hem igen
se scrubs
Middag
Se Let's dance
Kanske se nån film
Sova antagligen

Aa, det var det det. Känns som att jag skrev upp ganska mycket, men om man tittar noga så är det typ ingenting:P

Hur som helst, god morgon, hoppas ni får en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0