22.16

är klockan nu.. Sitter och ser på 50 first dates.. Har inte suttit på datorn så mycket den senaste tiden känns det som.. Egentligen bra, men mina fingrar kliar för att jag har skrivit s lite, jag älskar ju att skriva;)

Tänk om det vore så att man inte kommer ihåg längre än en dag, att man varje dag veknar upp för att göra samma sak. Då hade jag önskat att jag återupplevt en söndag. För då är man ledig och då har man träning, så då skulle man få träna varje dag:D

Dock är det nästan så att man återupplever samma dag jämt, för man har tyvärr inte så händelserikt liv som man kanske velat ha. Det är alltid samma, stiga upp, gruva inför jobbet, jobba, träna, vänta på att somna, somna, vakna, gruva inför jobbet, jobba.. osv... Tur iallfall att vi ska tävla snart=) På det viset får man lite spänning i vardagen=)

Nåväl, ska försöka lägga mig nu och se på TV kanske man somnar nån gång utan sömntabletter.. Hoppas, hoppas...

over

Kommentarer
Postat av: Anna

duvet dramaturgi petra? typ en dramaturgikurva till en film. försök tänk så. det händer oväntade saker helatiden i en film, den dramaturgikurvan är inte rak. gör samma med livet! gör något som du inte har gjort förut. något oväntat som avviker från den vanliga och väntade rutinen. det behöver inte vara något jättestort, men det gör faktiskt vardagen mycket roligare :)

2008-01-30 @ 10:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0