fryser som istappen...

Jag håller jädrat på att frysa ihjäääl..

11-
  och bilen har stått utan motorvärmare i flera timmar, resan hem från stan var typ det värsta jag varit med om... Jag fryyyyser

Som toppen på bajsberget har min mobiltelefon gått sönder på ett väldigt mysko sätt.. I natt och i morse fungerade den och när jag skulle prata med mamma i telefonen fungerade inte micken.. Så nu är man utan telefon:S Kan dock smsa iallfall, det var ju tur..

Ska på personalfest med mina gamla lärare, spännande och kul ska det bli att se dom shaka ass;) Jag hoppas på att dom ska göra det iallafall.

Fest i morron, det blir kung när man får festa med Sara och Becca, "tågluffarna" har än så länge aldrig fått en dålig fest, får hoppas det håller i sig.

Nåväl, måste göra mig färdig i min frossa, hoppas det blir kul iallafall..

Roger ut

Kommentarer
Postat av: Skea

Min mobil tidigare mobil gjorde faktiskt också så. Först funkade det inte att sätta på högtalare. Sedan gick det inte att prata för dom hörde inte mej, och sen tillslut gick det inte att svara längre så då blev det en ny mobil

2008-01-25 @ 18:28:35
URL: http://miniskea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0