Home...

Nu är jag hemma igen.. Fort gick dom där tre timmarna ska jag säga;) Nu är jag hungrig så att magen värker.. Jag måste gå och äta. Makrill får det nog bli.... MUMS!!

Ville åka skridskor idag, men har ingen att åka med:S Tänkte ta med Elias, som har fått dille på att åka, men han rymmer inga tjocksockar i skorna, så han får inte när det är så här kallt:( Typiskt.. Men men, får ta det en annan gång;)

Igår såg jag I huvudet på Gynning. Ett väldigt bra program om ni frågar mig. Igår handlade det om kvinnor som vågade stå för det dom var, och vågade sticka ut. På ett sätt tyckte jag att tjejerna var heelt bongo i huvudet, särskilt de som gjorde en brasiljansk vaxning genom att vaxa på en bil, sätta dit stället de ville bli vaxade på, och sen körde någon iväg med bilen. Fyyyy F**N så himla ont det ska ta!! Men på ett sätt känner man lite avund. tjaa, inte just det med vaxningen precis, men tänk att verkligen våga gå sin egen väg, göra vad man vill utan att bry sig om vad andra säger eller gör. Jag trivs ganska bra i mitt liv, men tänk vad roligt man skulle kunna ha utan alla dessa spärrar... Det ska bli min livsharmoni, att våga släppa på spärrarna ibland!

Well well, Makrillen ropar.. Dags att äta..


 Ja, tänk t.ex. om man fick vara som Jack Sparrow.. Han struntar verkligen i spärrarna;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0