morning has broken..

Vaken igen, trött som vanligt. Vad är trötthet egentligen? Är det utmattning för att man har sovit för lite, eller rent utmattning för att man tänker för mycket och gör för lite? Om man inte skulle överanalysera allting, och bara go with the flow kanske man skulle känna sig piggare och gladare.

Det är oftast när jag sitter här i mitt rum eller kör bil som tankarna börjar gnaga. Jag har försökt dra ur tänderna men det går liksom inte. "Problemet" är att jag kan sitta här och allting blir mörkare och mörkare.. Sen far jag på träningen eller är med någon kompis, då pausas allting och jag kan andas för en stund. När jag sen kommer tillbaka hit eller är påväg hem så börjar det alltid om, på samma ställe som det var innan. Så för var minut som tanken gnager kommer den längre och längre in, och tillslut kommer den vara så djupt därinne att jag aldrig kommer bli befriad...

Nåväl, jag måste gå och ta på mig lite mascara, ska till luleå med Sara nu;)
Det blir iallfall jätterolig:D

image8 Haha, man kan ha allt bra roligt ändå;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0