Vi ser det snöar...

I morse vaknade man halvdöd kan man säga.. Jag och Linda satt uppe till säkert tre vid datorn och jollrade på, sen pratade vi som vanligt om ditt och datt och sen kom vi fram till att vi var tvungna att somna. Fem i tio "vaknade" jag och gick på toaletten. Jag kom på att det var lika bra att fara hem på en gång, än att somna om en halvtimma och vakna av väckaren.

Jag tittade ut genom fönstret och upptäkte att det snöade, som jag uttryckte mig, lite.. Jag tog mitt pick och pack och drog.. Jag fick sannerligen äta upp mitt LITE.. Hela min bil var täckt av snö, så det var bara att börja sopa... Snacka snöstorm!!!

image5

Tillslut tog jag mig äntligen in i bilen, med snöiga kläder och kalla händer. Observera att jag var trött som en Zombie när jag gick ut, men nu var jag pigg som en lärka, men arg som en björn..


Det som var värst var att jag visste att jag for hem för att gå ut och gå med hundarna.. Jag var alltså tvungen att gå ut igen när jag äntligen tagit mig in... Och bättre blev det inte för att jag höll på att krocka i säkert hundra bilar på väg hem för att jag inte såg nått. för all snö!

Nåväl, nu har jag varit på min promenad och jag är inte ett dugg gladare. För jag känner att jag måste vara en snäll själ och skotta gården till pappa... Jag, skotta!!! Vi får väl se hur mycket det blir av den saken. Det är nog ieförsig lika bra att gå ut och skotta med en gång.. Man ska ju ändå dö.

over


Kommentarer
Postat av: Linda

aaah din stackare ut i snöstormen! dit ska jag snart!haha

2008-01-24 @ 11:51:04
URL: http://lili86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0